Klacht: Toestel gaat niet vanzelf op wifi

op 13 mei 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Moet elke keer als ik mijn toestel aan zet de wifi verbinding aan en uit zetten anders doet hij niks. Dit is zo vanaf de dag dat ik hem heb. Hij is in de eerste week al opgestuurd geweest omdat hij meen verbinding maakte met bellen. Graag een oplossing.

Ik wil dat mijn toestel gelijk wifi verbinding heeft als ik hem aanzet. Ik wil niet elke keer wifi uit en dan weer aanzetten.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

10 maanden geleden - Geachte klant, Hierbij bevestigen we u de ontvangst van uw klacht. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. met vriendelijke groet, Acer Klantenservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 26 mei 2016 om 15:22 geantwoord

Geachte mevrouw,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. Daarbij is een afspraak gemaakt om het toestel in te sturen voor reparatie. We gaan er van uit dat hiermee de klacht wordt verholpen. U heeft labels ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email van onze medewerker, of eventueel telefonisch contact opnemen: 0900-2020767 (80 cent/gesprek).

Met vriendelijke groet
Acer klantenservice