Klacht: Toestel bij verzoek vervangen scherm volledig vernield en als klein kind weggestuurd

op 21 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Beeldscherm van Iphone 6large gebroken en na afspraak te hebben gemaakt ingeleverd voor reparatie bij Apple Store te Haarlem, reparatie zou 1 uur duren.
Na 1 uur retour naar winkel en ontving mededeling dat toestel niet gerepareerd kon worden aangezien beeldscherm in verleden door verzekeraar al eens was vervangen, dit klopt maar als apple klant weet ik niet beter dat verzekeraar dit ook bij apple had gedaan.
Desalniettemin policy apple is duidelijk helaas wordt niet gerepareerd…. En dus pech…. Maar wat blijkt onderzoek heeft toestel nu zo beschadigd dat kleuren doorlopen, glas nu echt volledig is vernield, lijkt mij onacceptabel kortom verzocht medewerker om reactie …. Ja inderdaad nu echt kapot…. Normaal gesproken controleren we altijd eerst of scherm nog origineel is … Deze is er doorheen gegeglipt en bij onderzoek inderdaad nog meer beschadigd maar ja dat komt natuurlijk om dat verzekeraar geen echt apple scherm heeft geplaatst (ps duitse verzekeraar beweert via email wel degelijk apple voor reparatie te hebben ingeschakeld)
Eind van het verhaal, medewerker zegt pech en zoek het maar uit … Kortom telefoon met gescheurd scherm voor reparatie uit handen gegeven en nu ongerepareerd retour ontvangen en nog meer vernield zonder dat er ook maar niemand verantwoordelijkheid neemt….. Erg jammer deze arrogantie, wilde net zakelijk 4 imac”s bestellen maar toch maar besloten om deze toch maar bij ander te kopen
Yourmacstore levert namelijk wel service……

Scherm normaal gesproken gewoon tegen betaling gerepareerd zou worden, nb koste zou ik gewoon betalen (€135) kortom enig reden voor apple om dit niet te doen is policy, voor mij (en buiten mij om) greeft apple mij alleen de keus nu maar iemand te zoeken die mijn verder vernielde telefoon door apple wel zou willen repareren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flouwerens