Klacht: toestel beschadigd bij Dynafix Samsung Alpha

kats99 op 12 januari 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn telefoon is voor de derde keer opgestuurd voor reparatie. De eerste 2 keer niet goed gerepareerd en na een maand gebruik wou hij niet meer aan. De eerste klacht was slecht ontvangst en spraak valt soms weg. Apparaat weer opgestuurd krijg ik een mail dat de telefoon beschadigd is barst in scherm. Ik weet echter zeker dat die barst er niet in zat toen ik hem opstuurde. Totale reparatie kosten bijn 240 euro.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik vergoeding krijg of mijn toestel gewoon gerepareerd word onder garantie

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 jaren geleden - Geachte klant, U heeft reeds op 16-01-2016 afstand gedaan van het toestel, het toestel is daarom inmiddels ook al verwerkt. Zijn er nog verdere vragen die wij voor u kunnen beantwoorden? Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Hoi, Jullie wilden mijn klacht niet in behandeling nemen. Ik zou dus niet weten wat jullie kunnen doen.

Dynafix

Heeft op 18 januari 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Daar u afstand heeft gedaan van het toestel en deze inmiddels verwerkt is is er eigenlijk niets wat we hieraan nog kunnen veranderen, sorry voor het ongemak.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

kats99

Heeft op 18 januari 2017 om 11:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Eerst niet in behandeling nemen. Dan zeggen u hebt al afstand gedaan van de telefoon en die is al verwekt. We kunnen niets meer voor u doen. Dynafix is wat mij betreft meer een criminele organisatie dan een bedrijf. Die op alle mogelijke manieren hun tekort komingen bij de klant neer legt. Er is niets opgelost maar laten mij gewoon barsten.

Alle klachten die gemeld zijn door