Klacht: toestel 8 dagen geleden aangeboden bij de 24 uur reparatie service

op 12 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Het toestel zou gegarandeerd binnen 24 uur gerapareerd teruggezonden worden.
Het toestel bleek niet te repareren en nu moet ik wachten tot er een nieuw exemplaar toegezonden kan worden.
Dit kan een week of 3 duren.
Ik heb geen leen toestel en kom hierdoor enorm in de problemen.

Als ik nu binnen 24 uur een nieuw toestel ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent je case en wordt je uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:34 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Carijong