Klacht: Toeristen belasting

op 01 oktober 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Van 8 t/m 22 september op camping Hunzedal comfort plaats 667 gestaan.
De 1e week gereserveerd en de 2e week bijgeboekt.
Met de betaling van de 2e week hadden ze €1.85 p.p. toeristenbelasting berekend. Ben de andere dag naar de receptie teruggegaan en heb gemeld dat er voor deze gemeente vaststaat € 1,15.
Kreeg een ongelooflijke grote mond van haar dat dit klopte en er belasting van gas en licht bijzat.
Waar op ik aan haar vroeg wij hebben een comfortplaats waar geen extra kosten bij komen en immers gas met een caravan heb je zelf bij je.
Ze ging het me nog een keer uitleggen meldde ze, ik probeer dit al de hele tijd maar u luistert niet.
Nee, want ik begrijp het niet en je kunt niet zomaar toeristenbelasting omhoog zetten.
Vroeg om een gespecificeerde rekening met haar naam en meldde dat ik het voor ging leggen bij de A.N.W.B. Kreeg toen ineens €11,00 terug. En ging een tijd voor de computer zitten en veranderde daar het een en ander
Was zo boos over dit voorval dat ik de camping buren dit vertelde. ZIj vertelden dat ze €85.00 betaald hadden voor een week bijboeking en verder geen toeristen belasting betaald hadden.
Wij hadden €111.00 betaald incl toeristenbelasting .
Jammer ook dat onze zwemkaarten niet klopte met de datum en we ook geen Tedfort kaart hadden gekregen.

De klantvriendelijk was heftig.
Financieel ondoorzichtig
Toeristenbelasting ????

Een klantvriendelijke receptie waar je als gast een fijne vakantie tegemoet gaat.
En je de juiste informatie krijgt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantie hunzedal