Klacht: Onbeschofte behandeling

op 08 mei 2018 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Ik heb twee keer een order gedaan de eerste ging vlekken loos de tweede ging gepaard met veel problemen technische sturen verkeerde onderdelen op terwijl ik duidelijk model drone en naam onderdeel opnoem bij telefonisch contact werd ik door een mederwerker onbeschoft en klant onvriendelijk behandelt na retour zending sturen ze het weer retour naar mij terug waardoor ik het weer op moet sturen en kost mij dat extra geld de cumunicatie binnen het bedrijf is slecht ik krijg van twee kanten verschillende informatie zodat ze van mekaar niet weten hou de vork in de steel zit ze hebben namelijk twee verschillende locaties in de zelfde plaats die niet met mekaar comuniseren.
Tot erfenis aan toe tegen strijdige e-mails heb alles bewaard en de telefoon gesprekken opgenomen en tot slot heb nog niet mijn geld terug inclusief twee keer verzend kosten . Mijn advies is geen zaken doen bij toenemen model sport winkel is klant geen koning

Ik ben pas tevreden als ze hun excuses aanbieden en beloften wat ze doen . Maar op dit moment wil ik mijn geld terug plus gemaakte kosten post.nl en dat binnen een paar dagen en niet 10 werkdagen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.boots