Mijn Klacht:
Mijn zoontje van 14 heeft een controller gehaald tweedehands en verkocht aan hem voor 170 euro daar getest en bleek niet te werken de jongen bleef pushen dat deze wel geschikt was en zei hem de batterij te verwisselen mijn zoon tikt 170 euro af en gaat al met onderbuik gevoel naar huis en terecht want na check van t modelnummer kon deze controller niet op zijn drone! Weer terug naar de winkel waar hij echt niet fijn werd behandeld want de jingen verteldde aan de balie dat de controller wss niet was gevontroleerd voor hij de winkel in is gegaan mar geld terug geven kon ook niet want ze hadden niks in kas. Ze zeiden dat hun t recht hadden om de controller eerst te repareren en daarna pas te beslissen of t geld terugkomt dat jan wel een week durem zeiden ze! Of hij kom zijn oude controller brengen dan maakte ze die!
Hij was zo beduusd heeft hard gewerkt voor zijn geld en stemde in. Thuis verteldde hij mij t verhaal waarop ik beldde en zei dat dit niet ging geveuren en we gewoon ons geld terugeisen! Tzelfde verhaal eerst maken dan kijken of ze terugbetalen duurt een week!!!! Nagedacht over dit verhaal teeuggebeld en gezegd dat er op hin site staat niet goed geld terug ja mevrouw das voor nieuwe produkten ik zeg nee dat staat er niet en jullie verkopen kapotte produkten de man gaf gewoon de tel aan een aardige jongen en zei zelf niks meer deed net of de lijn wegviel! De aardige jongen zei dat ik gelijk had dat t wel goed zou komen endat hij vermoed dat de controller zonder check in t schap is beland! Ja doei nu maar wachten of ik uberhaubt t geld terug krijg!
Gewenste Oplossing:
Geld terug binnen enkele dagen niet een hele week!
