Klacht: niet leveren van bestelling

op 09 augustus 2018 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

ik heb een bestelling gedaan bij hun op 16-07-2018. eerst zou de bestelling de volgende dag in huis zijn. maar het product was niet op voorraad dus het zou een paar dagen extra duren, na een paar dagen maar eens contact op gezocht. hij zat niet bij de bestellen zeiden ze, ik laat het wel uit duitsland komen ook zeiden ze je krijgt het product tegen de prijs van wat hij toen moest kosten ( hij was inmiddels 40,- euro duurder geworden ). ik zou hem dus nu op uiterlijk 08-08-2018 binnen hebben. maar tot nu toe nog steeds niks binnen. ik ben toen gaan zoeken op google naar dit bedrijf en het schijnt dat er meerdere deze klachten hadden. had ik dat maar eerst gedaan voordat ik bij hun een bestelling deed.

ik zou mijn geld terug willen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht bennie2345

3 maanden geleden - na nog een laatste poging om als nog het product te leveren ( wederom natuurlijk niet gelukt ), krijg ik over tien werkdagen pas mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door bennie2345