Klacht: Toelaten van auto’s rova Amersfoort

op 28 april 2021 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Vanochtend 28 april stond ik met veel andere mensen te wachten om het rova terrein op te kunnen. Het viel me op dat het terrein nagenoeg leeg was. Toen ik er was waren er niet meer dan 3 auto’s! Nog veel minder auto’s werden er toegelaten dan bij normale drukte. En dat is geen uitzondering want het valt erg op tot onbegrip van velen. Dit leidt tot grote verkeersproblemen in de wegen buiten de rova. Dit kan niks meer met Corona maatregelen te maken hebben. Dit is niet meer acceptabel.
En dat degene die bij de poort zit herhaaldelijk voor langere tijd weg is, is ook onbegrijpelijk.

Er moet duidelijk worden aangegeven hoeveel auto’s er gelijktijdig op het terrein mogen. En de houding van het personeel moet anders. Dit lijkt bijna op treiteren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ROVA over deze klacht.

Bericht van ROVA

2 maanden geleden - Geachte heer Frenken, Bedankt voor het melden, wij gaan dit doorsturen aan de desbetreffende afdeling. Zij zullen dit verder gaan uitzoeken en actie ondernemen hierop. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum

Alle klachten die gemeld zijn door E.Frenken