Klacht: Toegezegde reservering blijkt op de dag van ophalen niet mogelijk te zijn

op 05 juli 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Referentienummer: 102637103. Enkele dagen voor onze verhuizing op 29 juni 2017 hebben wij een bus gereserveerd bij Europcar. Een dag voor de verhuizing hebben wij contact met Europcar opgenomen met de vraag of de reserveringstijd verschoven kon worden. Dit kwam ons namelijk beter uit. De medewerker van Europcar gaf aan dat dit geen enkel probleem was en heeft de reservering naar zeggen voor ons gewijzigd. Bij het ophalen van de bus bleek dat de wijziging helemaal niet mogelijk was. Een tegemoetkoming was ook niet mogelijk, we moesten de bus gewoon inleveren om 17.00 terwijl ons is toegezegd dat het tot 24.00 kon. Onze hele planning liep hier door mis waardoor we de volgende dag ergens anders een bus hebben moeten huren. We wilden dit natuurlijk niet meer bij Europcar doen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht GW5082

1 jaar geleden - Tot op heden nog geen e-mail terug ontvangen jammergenoeg.

Reactie van de melder van de klacht GW5082

1 jaar geleden - Europcar heeft na tijden gereageerd. Zij geven aan dat de situatie zoals wij hebben beschreven niet heeft plaatsgevonden. Volgens hen zouden wij de bus gewoon om 24.00 in kunnen leveren. Dit terwijl ze op hun eigen bon een tijd hebben genoteerd van 10.00 tot 18.00... ze kijken niet eens hun administratie na. Europecar is nog wel zo aardig geweest om bij de volgende service als compensatie korting te verlenen, maar ze begrijpen niet dat we niet nog ooit gebruik zullen maken van hun service. Slechte behandeling, ze doen alsof wij samen met 4 volwassen personen die de bus op kwamen halen allemaal liegen. Ik adviseer dan ook zeker aan ieder ander om niets te huren bij Europcar. Er zijn genoeg verhuurbedrijven die wel met de klant meewerken en geen toezeggingen doen die ze niet waar kunnen maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 20 juli 2018 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Elzinga

Via klacht.nl zag ik helaas vertraagd nogmaals uw bericht.

Ik heb uw verhuring nader bekeken en ik zie dat deze via de stationmanager van het filiaal vorig jaar is opgelost met u. Omstreeks 24 juli heeft hij contact met u gehad, zie ik in het systeem.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Heeft op 20 juli 2018 om 17:41 geantwoord

Er is contact opgenomen maar er is nooit een oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door GW5082