Klacht: Toegezegde reservering blijkt op de dag van ophalen niet mogelijk te zijn

op 05 juli 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Referentienummer: 102637103. Enkele dagen voor onze verhuizing op 29 juni 2017 hebben wij een bus gereserveerd bij Europcar. Een dag voor de verhuizing hebben wij contact met Europcar opgenomen met de vraag of de reserveringstijd verschoven kon worden. Dit kwam ons namelijk beter uit. De medewerker van Europcar gaf aan dat dit geen enkel probleem was en heeft de reservering naar zeggen voor ons gewijzigd. Bij het ophalen van de bus bleek dat de wijziging helemaal niet mogelijk was. Een tegemoetkoming was ook niet mogelijk, we moesten de bus gewoon inleveren om 17.00 terwijl ons is toegezegd dat het tot 24.00 kon. Onze hele planning liep hier door mis waardoor we de volgende dag ergens anders een bus hebben moeten huren. We wilden dit natuurlijk niet meer bij Europcar doen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Europcar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 06 juli 2017 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Elzinga,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Ik heb contact opgenomen met het verhurende filiaal om uw klacht nader te onderzoeken. Zodra ik meer weet, kom ik bij u terug op het bij ons bekende mailadres van u.

Ik vertrouw u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Reactie van de melder van de klacht GW5082

6 dagen geleden - Tot op heden nog geen e-mail terug ontvangen jammergenoeg.

Alle klachten die gemeld zijn door GW5082