Klacht: Toegewezen kamer in Het Beachhostel Holland, Badstraat 9 Katwijk

op 27 april 2017 over Beachhostel Holland Hotel in de categorie Hotels

Geachte heer/mevrouw,

Mijn man en ik hadden voor de nacht van 24 op 25 april een kamer gereserveerd in het Beachhotel Holland in Katwijk.
Bij aankomst bleek dat de kamer slechts zo groot is dat er slechts een klein 2-persoonsbed in past en er rechts naast en achter het bed nauwelijks 80 cm ruimte is om te lopen en niet of nauwelijks ruimte om een koffer neer te zetten of iets van kleding uit te hangen.
In een ruimte van maximaal 80 x 200 cm was een wc geplaatst, een wasbak en boven de wasbak een douchekop. Het is onmogelijk om hier te douchen. Daar mijn man last heeft van claustrofobie was het voor ons onmogelijk om daar te slapen. We hebben wel het volledige bedrag van € 63,00 + € 3,00 toeristenbelasting moeten betalen via de creditcard en zijn op zoek moeten gaan naar een ander hotel dat we uiteindelijk in Leiden hebben gevonden.
We hebben de heer die de kamer heeft toegewezen erop aangesproken en gevraagd of we het bedrag van de huur van de kamer geheel of gedeeltelijk konden terugkrijgen omdat we geen gebruik konden maken van de kamer. Hij gaf hierbij aan dat wij hierover contact moesten opnemen met Booking.com om te bezien welke regeling en tegemoetkoming er geregeld kan worden.
Bij deze verzoek ik u dan ook om contact met ons op te nemen, telefonisch danwel via email om tot een oplossing te kunnen komen.
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw moeite.
Theo en Miep Offermans
Tel. 06-51048527/045-5217615 of
email: thoffermans@gmail.com

Wij zijn tevreden wanneer wij de kosten van de kamer ad € 63,00, die we niet gebruikt hebben terugontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door thoffermans@gmail.com