Klacht: Toegang tot entree geweigerd

op 10 september 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Zaterdagavond 23.00uur. Na een lange dag werken ga ik met twee vrienden naar de stad toe. Ik drink 1 biertje een maar een wijntje en een andere maat een cola en lopen naar het holland casino in eindhoven. Bij de ingang staat een beveiliger. Ik begroet hem maar hij laat ons stoppen. Hij ruikt alcohol. We vertellen hem dat ik 1 biertje op heb en mijn maat een wijntje, de andere zelfs helemaal geen alcohol. Hij vertelt ons dat we niet naar binnen mogen. Wij staan perplext en vragen om een uitleg. Beide dat in het weekend het zo werkt om te voorkomen dat de dronken mensen de sfeer verpesten etc. Erg vaag. Binnen wordt veel alcohol geschonken. Beetje random en ongastvrij beleid holland casino. Ik kom al jaren bij jullie met dit heeft me echt geshockeerd en voel me niet meer welkom bij jullie. We waren zo geshockeerd dat we zelfs nog de vestiging gebelt hadden maar kregen daar hetzelfde domme verhaal en dat zij geloven in dat hun uitsmijter de juiste keuzes maakt aan de ingang, nou niet dus. Holland casino is bij lange na niet gastvrij.

Excuses. Aanpassing van dit beleid. Beveiliger beter instrueren. Deze persoon is daar niet capabel voor, op stratumseind pas hij perfect.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 04 oktober 2017 om 00:20 geantwoord

Geachte heer Senders,

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons te berichten over uw ervaring bij Holland Casino Eindhoven. Het is voor ons belangrijk, met alle op- en aanmerkingen over ons product, aan de slag te gaan en zo onze dienstverlening nog beter te maken.

Ten aanzien van uw voorgenomen bezoek van 9 september jl. kunnen wij u het volgende mededelen.

Holland casino biedt casinospelen aan, waarbij bovenmatig alcoholgebruik een gevoelige combinatie is. Daarom heeft Holland Casino beleid waarbij zowel bij de toegangsverlening als in de speelzaal extra gelet wordt op personen die kennelijk onder invloed zijn en een verstorend gedrag vertonen. Om andere gasten overlast te besparen wordt de toegang dan geweigerd of verzoeken wij gasten de speelzaal te verlaten.

Gezien de ligging van ons casino in het centrum van de stad, hebben we in Eindhoven in verhoogde mate te maken met personen die teveel alcohol hebben gedronken of op andere manieren onder invloed zijn. De inschatting in hoeverre iemand onder invloed is, is niet exact te bepalen. Bij twijfel wordt er toch voor een weigering van de toegang gekozen, omdat wij daarna iemand niet specifiek in de gaten kunnen houden.

Wij hopen dat bovenstaand een en ander heeft verduidelijkt en dat wij u ondanks dit voorval toch weer mogen verwelkomen als gast van Holland Casino Eindhoven.

Customer Services
Holland Casino

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:43 geantwoord

We waren duidelijk niet dronken. Slechte inschatting van de beveiliger.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Waalre