Klacht: Toegang ontzegd

op 14 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik was vandaag 1 min te laat dus mocht ik niet naar binnen want regels zijn regels .Prima ben toen in discussie gegaan over de regels zoals vorige week was systeem kapot dus deur een paar dagen open iedereen kon in en uit lopen of je nou wel of niet lid bent er was totaal geen controle. Ook op mondkapjes is totaal geen controle airco staat helft van de tijd niet aan douche zijn niet schoon maar ja in Gennep hebben wij Amy als leidinggevende en is maar een jong meisje die totaal niet snap wat leiding geven inhoud en je ook niet met haar in discussie kunt gaan want ze begrijpt niet dat je een andere menig kunt hebben als dat zij heeft .Dus heeft ze mij geroyeerd .Prima ik neem aan dat ik dus vanaf vandaag ook geen lidmaatschap meer hoeft te betalen

Ik ben zeer correct gebleven zou het dus zeer toepasselijk vinden dat ze haar excuses aanbied voor het kinderlijk gedrag want als je niet tegen kritiek kan zal je het niet ver schoppen in deze tijd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 juni 2021 om 07:54 geantwoord

Heeft op 15 juni 2021 om 10:14 geantwoord

Hallo
Ik vind het onvoorstelbaar dat ik Besix Fit niet meer in mag . Toen ik 1of 2minuten te laat was en er niet meer in mocht heb ik aangegeven dat ik dat flauw vond daar vorige week de de deur gewoon open stond omdat het systeem niet werkte en je gewoon in en uit kon lopen zonder controle ik zei dat ik vond dat je toen ook gewoon aan de deur kon controleren en de eindtijd word ook niet gecontroleerd zij werd daarop kwaad en zei dit was niet haar probleem . Ook heb ik vorige week gevraagd om een trekker bij de douche daar ik het niet fris vond dat ik in de zeepresten moest staan van een ander en een ander in de zeep resten van mij maar zij gaf aan dat dat de schuld van de poetsvrouw was ook heb ik gezegd dat het vaker voorkomt dat de airco niet aan staat en het papier voor het schoonmaken op is en het tv scherm soms niet aanstaat en dat zij als leidinggevende daar voor verantwoordelijk was toen werd ze nog veel bozer en zei dat ik nooit meer de club in mocht ,ik stond perplex daar ik dit gewoon heel netjes gezegd hebt volgens mij hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn maar dan kwaad te worden en te zeggen je mag de club niet meer in gaat mij bij deze toch net even te ver ik sport daar al bijna 5 jaar was voorheen Fitland en daarna Basic-Fit en nog nooit problemen gehad . Ik zal dan ook mijn rechtsbijstand inschakelen als ik de Basic-Fit niet meer in mag .

Alle klachten die gemeld zijn door Aruba2013