Klacht: toegang geweigerd zonder reden

op 25 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hedenmorgen is mij de toegang geweigerd. Ik had om half negen gereserveerd tot half tien. In die tijd kon ik niet naar binnen. U bent dus in gebreke hierin. De wet zegt dat u minstens één alternatief moet bieden met de geldige reden waarom . Ik dit tijdsslot is niemand extra naar binnen voor mij in de plaats gegaan, dus daarom zie ik mij genoodzaakt de betaling op te schorten omdat u niet aan uw verplichtingen hebt voldaan.
Wachtend in eerste instantie op uw reactie binnen 2 werkdagen.
Vriendelijke groet,
J. Peet

Gewoon toegang geven in het tijdsslot. Nu kan ik begrijpen dat 5 minuten voor het einde naar binnen en gelijk naar buiten lopen is, maar Voor alle duidelijkheid, de klant kan een tijdsslot reserveren en heeft daar dan recht op.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 26 mei 2021 om 08:13 geantwoord

Beste Jos,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring met ons hebt gehad.

Het is erg belangrijk dat het betreden en verlaten van de club binnen de gereserveerde tijd valt. Alleen op deze manier kunnen wij aan de capaciteit van leden voldoen om veilig te kunnen trainen.

Je kunt 5 minuten voor het gereserveerde slot tot 15 minuten na het gereserveerde slot de club betreden. Wanneer je buiten dit tijdsbestek probeert in te checken, dan zal er geen toegang meer gegeven worden tot de club. Alleen op deze manier kunnen wij het aantal toegestane mensen in een club handhaven.

Excuses voor het ongemak!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door sporter-1