Klacht: Toegang geweigerd

Nadia_slm op 01 mei 2013 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben met mijn unlimited card naar de sneak geweest vanavond, koninginnedag. Omdat deze film zó slecht was, ben ik uit de zaal weg gelopen om naar een andere film te gaan. Wordt me bij de kassa doodleuk gezegd dat ik met de puc geen kaartje kan krijgen binnen anderhalf uur tijd van de aankoop van het vorige kaartje!
Ik heb voorgesteld om me toch toe te laten, zonder kaartje. En uitgelegd dat ik graag naar de film wil en dat ik de sneak slecht vond. Een jonge meid legt me uit dat de voorwaarden nu eenmaal zo zijn en dat ze me niet toe laat! De voorwaarden zullen vast met een bepaalde reden zo zijn opgesteld. Maar dit schiet z’n doel volledig voorbij! Ik ben trouw lid sinds maart 2007, en zo ga je niet om met (vaste) klanten!

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat Pathé een passende oplossing zoekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door