Klacht: Toch betalen en geen toestemming gegeven

op 28 april 2016 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

Ook ik werd benaderd door hotel Piccolo met de mededeling dat ik een prijs had gewonnen. Heb nergens aan meegedaan, zodat ik werkelijk een prijs kon winnen. Ze zouden een brochure opsturen zodat ik alles kon bekijken. Krijg ik hotel cheques en een bon voor een schoonheidsbehandeling en een zogenaamde prijs naar Turkije. Het hele spul teruggezonden met een brief dat ik hier geen gebruik van wil maken. Krijg van de bank bericht dat de firma Mempay toestemmig heeft gekregen van hotel Piccolo om een bedrag van mijn rekening af te schrijven. Natuurlijk meteen geblokkeerd. Nu heb ik van het centraal invorderings bureau een schrijven gehad dat het bedrag + € 40.00 extra moet worden betaald binnen 5 dagen. Gebeld met het CIB dat ik hiervan niet gediend ben en nooit toestemming heb gegeven. Het antwoord dat ik kreeg “bel naar hotel Piccolo”en maak bezwaar via e-mail. Ben benieuwd of ik nog wat hoor, of dat het bedrag weer hoger wordt. Maar ik laat het niet hierbij zitten.

Ik ben pas tevreden als ik niet meer wordt lastig gevallen met deze onzin en deze duistere praktijken, en dat de rekening wordt vernietigd, heb tenslotte nergens om gevraagd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvandervlist@gmail.com