Klacht: tmobile thuis opzegging niet verwerkt

op 10 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Heb vanochtend gebeld met de klantenservice ivm een onterechte Tmobile Thuis incasso.
Ik heb blijkbaar dit abonnement al in november opgezegd.

Kreeg een keer na een belletje een voucher voor mobiel internet,
maar kon deze blijkbaar niet activeren (heb hier nogmaals over gebeld,
kreeg toen te horen dat ik geen abonnement meer heb…

Ik heb ook nog wel eens in januari geprobeerd, maar doen zag ik op de router maar een lampje branden.
Als ik toen belde kreeg ik de melding dat het al was opgezegd.

Zelfs in Januari 2020 kwam er nog een incasso.
Hoe zit het met deze complexe opzegging, zag vanochtend dat er recent weer een incasso is geweest?

Gr René
image.png

Gewenste Oplossing:

wanneer het herstld is en het teveel geincasseerde bedrag weer terug is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jagerr