Klacht: Tja en nu?

op 26 augustus 2017 over WE Fashion in de categorie Kledingwinkels

Hoi WE!

Ik shop eigenlijk altijd als trouwe klant in jullie winkel. Alleen na dit akkefietje ga ik daar toch maar eens over nadenken.

Ik heb een kleine 2 maanden geleden een broek bij jullie gekocht mooie dure broek 60 euro! En omdat ik zo tevreden was besloot ik en de kaartjes en de bon weg te gooien. Maar net nadat ik dat heb gedaan komt er een groot gat in de broekzak van mijn broek. Ik besloot terug te gaan maar helaas ze konden niets doen zonder bon en het was immers ak 1.5 maand geleden. Jammer joh!

Als ik mijn centjes terug krijg!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar WE Fashion over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door WE Fashion in behandeling genomen

Bericht van WE Fashion

4 maanden geleden - Beste Yves, Wat vervelend dat je broek zo snel stuk bleek te zijn. Wanneer de winkelaankoop via PIN is voldaan, is je bankafschrift ook een geldig betaalbewijs. Bovendien staat de aankoop ook in de WE APP wanneer je WEisME Member bent. We horen graag bij welk filiaal je bent geweest met de broek, zodat we contact kunnen opnemen met de storemanager. Had je je klacht ook gemeld bij onze klantenservice? Je kunt altijd mailen naar contact@wefashion.com. Vriendelijke groet, Team WE

Reactie van de melder van de klacht YvesDeen

4 maanden geleden - Hi WE, Ik heb mijn broek gekocht in Leiden. Maar ik woon zelf in Haarlem. Ik ben naar Haarlem geweest met mijn probleem maar die konden mij echt niet verder helpen. Ik heb het helaas ook contant betaalt... Tja ik moet toegeven allemaal problemen in één. Ik hoop dat jullie mii kunnen helpen!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat WE Fashion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

WE Fashion

Heeft op 14 september 2017 om 13:23 geantwoord

Beste Yves, Bedankt voor je reactie. Zou je ons een mail kunnen sturen met wanneer je de broek gekocht hebt en de tijd. We kunnen dan contact opnemen met het filiaal in Leiden en vragen of ze de bon kunnen nazoeken. Je kan de mail sturen naar contact@wefashion.com. Alvast bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door YvesDeen