Klacht: Bezorging

op 30 juni 2018 over Tisasite.com in de categorie Vloerbedekking

Ik heb bij tisa site een ondervloer aangeschaft. Dee zou vrijdag 1 juni bezorgd worden zodat ik 2 en 3 juni de vloer kon leggen. Maandag 4 juni zou mijn nieuwe topvloer gelegd worden.
Tisa site heeft DHL als vervoerder ingezet. Gezien de noodzaak van op tijd leveren heeft tisa ook gemeld mij een half uur voor aankomst te bellen.
Uiteindelijk ben ik eerder naar huis gegaan dan gepland. De gehele dag heb ik bericht gekregen dat het pakket onderweg was. Tussen 1600-1800 zou geleverd worden. 16:10 uur was ik thuis. Om 16:22 maakt de chauffeur melding dat er niemand is aangetroffen. Ik heb direct DHL gebeld. Die konden niks voor me betekenen. Ondanks dat ik thuis was. Er is geen briefje achtergelaten. Er heeft niemand gebeld. De chauffeur is nooit bij mij voor de deur geweest. (De straat is klein. Elke bezoeker valt op, ook in geelrood.
Tisa heeft uiteindelijk een oplossing geboden. Zaterdagochtend kon ik mijn bestelling halen in Amsterdam. Omdat ik de vloer klaar moest hebben voordat de topvloer gelegd kon worden, heb ik dat aanbod geaccepteerd.
Ik heb de klacht mbt bezorging zowel bij tisa als bij DHL neergelegd. En hier begint mijn klacht. DHL doet niks met de klacht omdat ik geen contractpartij voor hen ben. Tisa doet niks naar DHL omdat ik problemen met DHL heb en niet met hen.
Ik heb betaald voor die vracht (via tisa). Ik heb 100 km extra gereden voor die extra bestelling. Ik heb uren verloren en vrij van werk moeten nemen om de vloer op tijd gelegd te krijgen. Ik zit werkelijk tussen het kastje en de muur. Het irriteert mij mateloos dat beide bedrijven zich zo opstellen.
Mijn klacht heb ik bij tisa neergelegd en die sluiten nu de discussie met mij. Ik hoop dat u hier iets in kan betekenen. Volgens mij zijn ze niet aangesloten bij uw organisatie.
Alvast dank voor de moeite!
Vr groeten
Martijn Met

Terugbetalen van vervoerskosten
Betalen gemaakte rit naar Amsterdam 100 km
Werkelijk gemeende excuses van Tisa (erkenning dat zij probleemeigenaar zijn) en van DHL (ik vind het belachelijk dat ik constant hoor dat ik niet thuis was).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tisasite.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn072