Klacht: Een dure kopie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

naaidoos-2 op 03 december 2013 over Tinto printshop in de categorie Drukkerij

Mijn Klacht.
Mijn printer viel uit en ik moest een verzendbewijs wat betaald was printen. Lukte niet!
Het verzendbewijs opgeslagen bij documenten en later op een stick gezet. Naar de Tinto printshop te Leeuwarden. Gevraagd kan ik een kopie maken ja dat kon en kopie werd uitgeprint. Moest voor 1 kopie betalen :1,10 euro. Viel bijna van de stoel. Immers de verkoper had voor gebruik niet gezegd let op de kosten voor 1 kopie moet ik een hoog bedrag rekenen.Ik heb ook geen tarief gezien. Wel was ik onlangs er geweest en had voor 10 eurocent geprint. Belachelijk! Om zo service voor een slecht lopende Tinto shop zo ’n slechte service te verlenen. Een printje kost hen nog geen 2 eurocent. Kortom Dat is snel verdiend! Voor 1 kopie 1,10 euro te rekenen. Wil zo de Tinto shop klanten houden of afstoten! Ik kom er niet meer. Immers van de 10 cartridges na vullingen die ik er heb gedaan doen 9 van de 10 het niet en moet je als nog naar een erkende canon verkooppunt..En dit is echt de druppel die de emmer doet overlopen. Kortom dit was de laatste keer dat ik nog een stap bij de Tintoshop in Leeuwarden zet. Stelletje oplichters! En mensen die dit lezen laat je goed voorlichten voor je daar iets koopt! Opgelet geblazen, wat het geld wordt uit je zak geklopt! En het hoofdkantoor de webwinkel die ZZP-er in die shop dropt van Tinto heeft geen gehoor voor deze klacht!

wil gewoon mijn geld terug

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tinto printshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door