Mijn Klacht:
Geachte hr / mvr,
Op 24 april 2017 heb ik u onderstaande mail toegezonden. Tot op heden echter nog geen antwoord of reactie op deze mail gehad. Mogelijk is deze niet goed verzonden en daarom nogmaals betreffende mail. Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Hans Kuppens
06-52554477
Hoe gaan wij dit nu oplossen?
Vanmorgen vroeg op Schiphol aangekomen en om halfacht ons vervoegd bij het meetingpoint. Net zoals andere jaren. Hebben altijd naar volle tevredenheid “zaken” met u gedaan. Vanmorgen geen tinkerbel te bekennen. Vervolgens gebeld met de beide telefoon nummers welke op het ticket vermeld staan om in noodgevallen of service te bellen. Tot mijn verbazing kreeg ik dus een antwoordapparaat aan de lijn. Daarop werd gezegd dat door omstandigheden geen ritten kunnen worden aangenomen of als je al had geboekt en betaald je er zelf maar voor vervoer moet zorgen om thuis te komen. Dit viel even rauw op ons dak!! Wij wisten dus van niet en ik zag net pas dat er op 21 april 2017 een e-mail was verstuurd met onderstaand bericht.
Vervolgens hebben wij noodgedwongen vanaf Schiphol een taxi naar huis genomen.
Ritprijs voor deze rit was: euro 108,74
reeds betaald aan Tinker : euro 53,97 is totaal: euro 162,71
Waar kan ik de dor mij gemaakte kosten van euro 108,74 declareren ?
Ik hoor graag van u zodat een en ander op een nette manier opgelost gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Hans Kuppens
—-Origineel Bericht—-
Van : [email protected]
Datum : 21/04/2017 16:55
Aan : [email protected]
Onderwerp : Tinker | Annulering van uw rit 13181686 voor 24-04-2017
Beste Hans Kuppens,
U heeft bij ons een taxirit geboekt voor 24-04-2017. Helaas kunnen wij deze rit door omstandigheden niet voor u uitvoeren.
Wij verzoeken u uw vervoer van/naar de luchthaven op een andere manier te regelen. Onze excuses voor het feit dat wij u hierin op dit moment niet kunnen helpen.
Indien u vragen heeft zijn wij bereikbaar via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Tinker
Team Customer Service
Email: [email protected]
Tinker partners zijn o.a. :
Tinker.Travel
[email protected] l
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
YouTube
Deze e-mail is verzonden aan [email protected]
U heeft deze e-mail ontvangen omdat u staat ingeschreven bij Tinker.
Uitschrijven
—-Origineel Bericht—-
Van : [email protected]
Datum : 28/04/2017 15:18
Aan : [email protected]
Onderwerp : Tinker luchthavenvervoer GECANCELD / Tinker transfer CANCELATION
Beste reiziger,
U heeft bij ons een taxirit geboekt. Helaas kunnen wij door omstandigheden deze rit niet voor u uitvoeren.
Wij verzoeken u uw vervoer van/naar de luchthaven op een andere manier te regelen.
Onze excuses voor het feit dat wij u hierin op dit moment niet kunnen helpen. Wij betreuren de situatie enorm.
Met vriendelijke groet,
Tinker
Team Customer Service
[email protected]
————————————————————————
Dear traveller,
You have booked an airport transfer with us. Due to current circumstances, we can’t execute your transfer.
We request you to look out for another way of transport to/from the airport. We apologise for the fact that we can’t help you out at this moment. We deeply regret this situation.
Kind regards,
Tinker
Team Customer Service
[email protected]
Tinker partners zijn o.a. :
Tinker.Travel
[email protected] l
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
YouTube
Deze e-mail is verzonden aan [email protected]
U heeft deze e-mail ontvangen omdat u staat ingeschreven bij Tinker.
Uitschrijven
© 2017 Tinker
Tevens voor 18 september 2017 en 6 oktober 2017 een taxi besteld en betaald vanaf huisadres naar Schiphol. Kosten euro 91,96. Nog geen bericht gehad dat dienst niet geleverd gaat worden maar gezien de berichten in de media vrees ik het ergste.
Gewenste Oplossing:
Redelijk tevreden als ik het geld voor de niet geleverde diensten terug krijg en helemaal tevreden dat ook de extra kosten voor de taxirit op 24 april van Schiphol naar ons huisadres ad euro 108,74 vergoed krijgen
