Klacht: Timming

Savarinjo plet op 22 april 2025 over Timinq Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte “Timming

Ik ben via uw uitzendbureau werkzaam in een dienstverband van 40 uur per week, verdeeld over 5 werkdagen. Onlangs ben ik enkele dagen ziek geweest, en ik heb begrepen dat ik op deze dagen slechts 3 uur per dag uitbetaald krijg.

Graag wil ik van u een toelichting ontvangen op basis waarvan deze berekening is gemaakt. Volgens mijn contract werk ik op vaste dagen en uren, en voor zover ik weet hoor ik bij ziekte 90% van mijn loon te ontvangen over het aantal uur dat ik normaal gesproken zou werken.

Zou u mij kunnen uitleggen hoe dit precies zit en welk artikel uit mijn contract of de cao hierop van toepassing is?

Ik hoor graag spoedig van u.

Met vriendelijke groet,

Savarinjo plet

31 6 35 62 53 54

Beste Timming

Via deze weg wil ik graag mijn ontslag indienen bij Timming.

Er is helaas veel misgegaan rondom mijn contract en de afspraken over deze functie. Ik vind het erg jammer dat één van je collega’s mij heeft benaderd voor een functie bij PostNL met een afgesproken uurloon, terwijl dit loon uiteindelijk nooit is nagekomen. Gezien mijn ervaring en de inhoud van mijn cv, vind ik het niet terecht dat ik onderbetaald word voor het werk dat ik verricht.

Daarnaast heb ik te weinig steun ervaren vanuit Timming. Berichten die ik stuurde over belangrijke zaken bleven vaak onbeantwoord, wat voor frustratie heeft gezorgd.

Ik verzoek hierbij dat uiterlijk aanstaande vrijdag alle betalingen worden voldaan waar ik recht op heb, waaronder:

• De 1,5 week waarin ik ziek ben geweest

• Mijn opgebouwde vakantiegeld

• Mijn openstaande verlofuren

Ik hoop dat het bedrijf leert van de fouten die in mijn situatie zijn gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Savarinjo Plet

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing:
Ik zou graag een duidelijke uitleg willen ontvangen van Timming over de berekening van mijn ziekte-uren, inclusief een verwijzing naar mijn contract of de van toepassing zijnde cao. Indien blijkt dat ik recht heb op een hogere uitbetaling, verwacht ik dat het verschil alsnog wordt uitbetaald. Daarnaast verwacht ik dat Timming transparanter en klantvriendelijker omgaat met vragen over loonbetaling.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Timinq Uitzendbureau

Reactie van de melder van de klacht Savarinjo plet

3 weken geleden - Onduidelijk maken slordig onervaren medewerkers reageren vaak niet op je of nemen niet op aan de telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Timinq Uitzendbureau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Savarinjo plet