Klacht: Tijgerbrood te dun gesneden

Inge Buter op 17 december 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb altijd het tijgerbrood van Lidl, heerlijk brood. Maar nu zitten er ineens 3 broden tussen die 2x zo dunne sneetjes hebben. Waarschijnlijk de machine niet goed afgesteld? Het valt bijna uit elkaar nu, en is niet te smeren. Er vallen gaten in de boterhammen.

Gewenste Oplossing:

Voortaan weer de juiste afmetingen gebruiken, misschien 3 gratis broden voor de boterhammen die we aan de vogels hebben gevoerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 december 2021 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Buter