Klacht: tijdstip graven wordt niet meegedacht

op 19 september 2018 over Vitens in de categorie Waterschappen

lekkage in straat reeds vanaf maandag 17 september j.l.. (Dit is enkele weken geleden ook hetzelfde probleem geweest.) Woensdagochtend wordt ons medegedeeld dat er maandag a,s. 24 september voor ons bedrijf de stoep wordt opengebroken door medewerkers Vitens Hr. Wilco van Hulst. Ik eg hem daarop meteen dat we een vergadering hebben juist bij het raam waar Vitens zxal gaan graven en vraag hem om aub mee te denken of het elke andere willekeurige dag kan. Hij zei meteen dat dit niet kon, wat mij sterk lijkt. Het zal nu niet meer op een dag aankomen als het wel meer als een week gewoon mag door lekken.???
Wij hebben voor ons bedrijf een zeer grote gewaardeerde klant welke wij dreigen te verliezen als zij deze overlast van graafmachine zullen ondervinden. Na ook naar uw kantoor te hebben gebeld met de heer John Saalmans weigerde hij ook alle medewerking enof meedenken. Met een sorry en prettige dag nog werd het gesprek afgedaan.

Als er aub enige andere dag enof tijdstip wordt genomen voor deze graafwerkzaamheden dan maandag 24 september tot 16.00 uur
Wilt u aub per omgaande contact opnemen??

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HVANRIJN@DETWEELINDEN.NL