Klacht: Tijdstip

op 25 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bussen komen of altijd te vroeg en rijden ook altijd weg wanneer je op tijd aan komt. Vaak meegemaakt dat ik 5 min voor de tijdstip dat de bus aankomt van huis vertrek en ik woon 2 min van de halte vandaan en dan zie je bus gewoon voor je neus wegrijden..

Als de bussen op de normale tijdstippen aankomen zoals het op het bord staat aangegeven en op de app!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 februari 2018 om 13:52 geantwoord

Beste PatN,

Wat jammer om te lezen dat de bussen bij jouw halte vaak te vroeg komen. De rijtijden kunnen door bijvoorbeeld verkeersdrukte afwijken ten opzichte van de dienstregeling. Soms komen ze wat eerder of later. Daarom adviseren wij reizigers altijd ruim op tijd (minimaal 5 minuten van tevoren) aanwezig te zijn bij de halte.

Mocht het nogmaals voorkomen dan mag je altijd contact met ons opnemen zodat wij je kunnen vragen om welke rit het precies gaat en kunnen meekijken in de ritgegevens. Op Twitter vind je ons onder @Arriva_NL of op Facebook via ArrivaNederland.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door PatN