Klacht: tijdens winkelen grote hinder van stofzuigende werkneemster en snoer wat door de winkel over de vloer ligt

op 28 april 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

kom ik vandaag in intertoys dordrecht in sternburg. er ligt over de vloer kabel van stofzuiger waar mijn dochtertje van 3 over struikelt! vervolgens ik kan mij niet concentreren voor de spel die ik aan het zoeken was door de lawaai van de stofzuiger. ik vraag vriendelijk of betreffende personeel kan stoppen met stofzuigen omdat ik hierdoor ernstig hinder ondervind .krijg ik antwoord dat deze tijdens haar werkdag als verkoopster de winkel moet schoonmaken. ik vind dit asociaal! gek voor woorden .en mevrouw gaat gewoon door met stofzuigen.

ik wil heel graag in contact komen met de manager van deze winkel om over deze probleem situatie te praten.
ik zal geen rust krijgen voordat dit is uitgesproken.
Wat ik moest hebben van deze winkel heb ik toch moeten kopen voor mijn dochtertje.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yuksel 72