Klacht: Tijdens lockdown bleef er lidmaatschap betaald worden

op 12 juli 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik ben via mijn basic-fit app gaan kijken waarom ik niet kon reserveren en blijkt dat ik de lidgeld van die maand nog niet had betaald. Maar wat ik wel zag ik dat tijdens de lockdown mijn abbonement gewoon doorliep en maandelijks bleef betalen. Ik heb daar 3 mails overgestuurd let screenshots maar helaas geen enkele antwoord.

Mvg

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag gecompenseerd worden voor al die maanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 juli 2021 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rachidelb