Klacht: Tijd en service niet belangerijk.

op 26 november 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis elke dag met Arriva en wat mij vandaag teveel is geworden is het tijdig rijden en de vriendelijkheid van de chauffeurs. Vandaag reed er wéér een chauffeur niet op tijd. (Deze keer dan weer 8min te vroeg!) en toen hij mij aan zag komen rennen naar de halte gaf hij mij een sarcastisch lachje en reed snel weg. Dit vind ik niet kunnen!

Excuses betreffende chauffeur of iets dergelijks. Laat ze wachten als ze te vroeg rijden want je dupeert veel mensen als jje wegrijd en ze een half uur in de kou laat wachten!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 juli 2015 om 13:59 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Lazar

5 jaren geleden - Deze klacht is nog steeds actueel.. Helaas.

Alle klachten die gemeld zijn door Lazar