Klacht: Tig slechte producten jumbo!! Doe er wat aan!

op 06 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Een opsomming van de afgelopen maanden:
karbonades gortdroog (en ik weet hoe deze te bereiden), klacht in winkel gemeld maar eigenaar zei alleen: goed ik zal de slager vragen of hij nog meer klachten heeft gehad!
Toen gekochte schnitzels bereid. Ze waren ronduit smerig. Van binnen stukken wittig vlees, roodachtig vlees, en viezig bruin/grijs vlees, allemaal in 1 schnitzel! Wat wordt hierin gestopt ? afval vlees?
Toen sinaasappels gekocht, een netje. Ook deze waren niet te eten, gortdroog en een vieze penetrante geur.
Vandaag een ananas, op hoop van zegen. Ik snij m open en hij was helemaal overrijp en bruin van binnen. Nou, ik had het niet meer!
Ik heb deze jumbo inmiddels 2x gebeld om mijn klachten te melden maar helaas: in beide gevallen nam er niemand op!
Ik vind dit niet normaal en ben inmiddels zó klaar met de jumbo! Wat een baggerkwaliteit ten opzichte van de AH.

Als jumbo mij financieel tegemoet komt ! Schadevergoeding. Ik besteed mijn euro's bij deze supermarkt en zij moeten gewoon kwaliteit leveren. Zorg voor een optimale kwaliteitscontrole

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goodbye