Klacht: Foutive vertrek plaats

op 26 juli 2014 over Ticketvoordeel.nl in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben een retour vlucht geboek van Turkije Istanbul naar Nederland Amsterdam. Wij hebben tijdens de boeking gebeld met ticketvoordeel over info van bagage. Hierbij hebben wij de vluchtnr. Vermeld en erbij gezegd dat het om een vlucht van Amsterdam naar Istanbul gaat. Hij heeft niet gezegd dat het onder deze vluchtnr. Andersom is de vertrekplaats op die datum. Binnen een halfuur hebben wij dit zelf ondekt en gebeld. Veranderen was alleen mogelijk als wij 4x zoveel bijbetalen en dan ook nog een week korter weggaan. Wij kunnen echter niet zoveel bijbetalen want dan hebben wij geen geld meer over voor verblijf en eten.
Wij hadden al sowieso al geld geleend omdat wij door omstandigheden veel stres hadden en de deur uit moesten voor een beetje ontspanning. Wij hebben gevraagd of wij Deze vliegticket nu alvast kunnen veranderen voor volgend jaar of inieder geval binnen een jaar veranderen eventueel met iets bijbetaling. Dit was niet mogelijk is er gezegd. Wij zouden ons betaalde bedrag kwijtraken. Turkije was ook niet de noodzakelijke vakantieland. Zoals ik eerder al had vermeld had mijn gezin erg behoefte om buitenshuis te gaan. En dit bedrag van deze ticket was gewoon erg antrekkelijk.

Als ik binnen een jaar een nieuwe boeking mag doen en dat jullie uitterraad het bedrag behouden tot ik opnieuw heb geboekt. Of een restitutie van een deel van mijn betaalde geld.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketvoordeel.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketvoordeel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Kilic