Klacht: Oplichting

op 14 november 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 15 november 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ronald,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over jouw gewonnen veiling. Je kan hier ook te allen tijde contact over opnemen met onze klantenservice, zodat zij jou hier verder bij kunnen helpen. Ik heb de veiling voor je nagekeken, maar hier staat duidelijk het eigen risico in vermeld, evenals de kosten om deze af te kopen? Wat betreft de locaties, hiervoor wordt verwezen naar de website van de organisatie, aangezien die een eigen kalender hebben. Onze supportafdeling zal gaan bekijken of ze deze veiling bij wijze van uitzondering nog voor jou geannuleerd krijgen. Hierover krijg je dan per mail nog een bericht.

Met vriendelijke groet,

Ticketveiling.nl
Team Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald....