Klacht: Oplichting

op 14 november 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb vandaag een veiling gewonnen om in een Aston Martin te rijden maar wat er niet aangegeven word is waar het is en dat er eigen risico is van 2500 euro ik vind dat dit duiderlijker aangegeven mag worden want ik heb nu 35 euro weg gegooid.

Ik eis mijn 35 euro terug.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 15 november 2017 om 09:24 geantwoord

Beste Ronald,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over jouw gewonnen veiling. Je kan hier ook te allen tijde contact over opnemen met onze klantenservice, zodat zij jou hier verder bij kunnen helpen. Ik heb de veiling voor je nagekeken, maar hier staat duidelijk het eigen risico in vermeld, evenals de kosten om deze af te kopen? Wat betreft de locaties, hiervoor wordt verwezen naar de website van de organisatie, aangezien die een eigen kalender hebben. Onze supportafdeling zal gaan bekijken of ze deze veiling bij wijze van uitzondering nog voor jou geannuleerd krijgen. Hierover krijg je dan per mail nog een bericht.

Ticketveiling.nl
Team Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald....