Klachten over Ticketveiling.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Ticketveiling.nl zijn gemeld. Lees meer >

29% van alle klachten opgelost. Nog 19 klachten nodig voor een plaats in de categorie Kaartenverkoop

29%
31 klachten gemeld
13 openstaande klachten
9 klachten in behandeling
9 klachten opgelost
2.4 /10
14 stemmen
14

Tijdslijn

Incasso zonder schriftelijke machtiging

Klacht van op 16 maart 2019 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Incasso uitgevoerd zonder schriftelijke machtiging. Ik heb ticketveiling aangegevem dat ik een MOI Melding Ongebruikelijke Incasso bij mijn bank aanvraag als ze de incasso niet terugdraaien.Volgens de site van de consumentenbond:https:www.consumentenbond.nlbetaalrekeningincassomaatregelenEen machtiging geef je schriftelijk of via... Lees meer

We hebben in December een veiling gewonnen. Vervolgens wilden we deze order annuleren en ons geld hiervoor terug omdat we dubbel hadden betaald één keer via iDeal en één keer via overschrijving. Hier is een tijdsbestek van - 3 maanden... Lees meer

Ik heb 4 sauna vouchers gekocht. Met een vriendin naar de betreffende sauna gegaan. Zeer vies, haren , stof, vieze baden. Aan de balie heb ik een klacht infediend. De vouchers wil ik teruggeven. In de sauna heeft men aangegen... Lees meer

Opgelicht

Klacht van op 30 januari 2019 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Vorig jaar vele malen contact gezocht omdat ik me flink bedonderd voelde. Een voordeel voucher gekocht van het juwelenhuis., luxurieus wellness, Michelin cadeaukaart en luxuryhotel kaart. Bij de bieding stond geen verloop datum. Bij het downloaden van de tickets moest ik ze... Lees meer