Klacht: Herroepingsrecht

op 01 juni 2019 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik had 2 kaartjes vandaag gewonnen en betaald voor ladiesnight in Euroscoop en dacht dat dat in Schiedam was, helaas blijkt het in Maastricht te zijn en wil daarom gebruik maken van herroepingsrecht zoals in hun voorwaarden omschreven staat. Direct e-mail gestuurd en kreeg als antwoord dat herroepingsrecht niet geldt zodra je besteld hebt. Ik vroeg uiteraard wanneer dat dat dan wel geldt volgens hun voorwaardeb en kreeg een e-mail terug met een link van hun algemene voorwaarden waarin het dus duidelijk beschreven staat binnen 14 dagen bedenktijd. Nog eens een mail gestuurd met een screenshot van de voorwaarden en nooit meer iets terug gehoord.

Ik ben tevreden als mijn geld wordt teruggestort of de kaartjes worden omgeruild voor Euroscoop in Schiedam in plaats van Maastricht.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 02 juni 2019 om 10:44 geantwoord

Beste Monique, bedankt voor je bericht. In de veiling staan de opties die op dat moment beschikbaar zijn en hier heeft Schiedam niet tussen gestaan omdat die uitverkocht is. Je hebt gisteren de eerste melding geplaatst en mijn collega heeft op je 3 verschillende berichten gisteren ook gereageerd. Tevens in het laatste bericht heeft ze de voorwaarden voor je uitgeschreven en uitgelegd dat we hier maandag op terug komen zodat we ook met Euroscoop kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Kortom je hoort morgen nog van ons. Met vriendelijke groet Ticketveiling.nl

Heeft op 16 juni 2019 om 14:56 geantwoord

Na teveel verspilde emails naar ticket veiling die claimen dat ze er naar zullen kijken en dan een email stuurde dat het niet mogelijk was om de tickets te ruilen naar Schiedam, heb ik gelukkig zelf via Euroscoop dat uiteindelijk wel kunnen doen.

Alle klachten die gemeld zijn door oranjemona