Klacht: Code werkt niet

op 07 februari 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Beste heer/mevrouw,

Ik heb bij ticketveiling een vouchers gewonnen waarmee ik met een bedrag van 69 euro een horloge kan halen op de site megahorloges.nl. Echter bij het uitkiezen van een product en het in toetsen van de code die onder de streepjescode zit krijg ik in het rood te zien dat de code niet klopt of geldig is. Ik baal hier enorm van aangezien ik al heb betaald voor het product (voucher)

Ik ben tevreden als ik gewoon een product kan halen via de voucher wat ticketveiling vermeld heeft.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 08 februari 2017 om 10:22 geantwoord

Beste John,

Bedankt voor je bericht. We hebben jouw vouchercode getest, en bij ons werkt deze gewoon. Heb je wel de goede code gebruikt? De code die je hiervoor dient te gebruiken is de barcode die onder de grote streepjescode in het midden van je voucher staat, ik heb hem in een normale e-mail nogmaals naar jou verzonden.

Mocht dit om wat voor reden dan ook alsnog niet lukken, kan je ons dan een screenshot van de melding sturen zodat wij dit verder voor je uit kunnen zoeken?

team TicketVeiling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Johnlouman