Klacht: Betalingen

op 23 mei 2019 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb een aantal veilingen gewonnen die ik uiteindelijk toch niet wil, omdat de plannen zijn gewijzigd. Ik heb er simpelweg ook geen geld voor. Nu wordt ik verplicht dit te betalen en als ik wacht zelfs een boete van €40 erboven op. Ik heb mijn account al verwijderd en als het goed is zou het bedrijf mijn gegevens dus niet meer mogen hebben. Nadat ik mijn account had verwijderd is er geld van mijn rekening afgehouden, dit zou dus niet moeten kunnen omdat ik geen account meer heb en zij mijn rekening nummer dus niet.

Ik zou tevreden zijn als het bedrijf mijn gegevens niet meer zou hebben en mij niet gaan laten betalen als ik het niet wil hebben en er geen geld voor heb. Ik had deze veilingen gedaan voor andere mensen en die zien er vanaf dus zit ik nu met de problemen. Ik wil dus niks betalen en er al helemaal geen boete over betalen. Ook zou ik het zeer waarderen als ik geen account meer heb bij het bedrijf, zij mijn gegevens ook niet meer hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Ticketveiling.nl

10 maanden geleden - Beste Fleur, Inmiddels is het opgelost. Ik zie dat de veilingen zijn betaald. Gezien er een betaal achterstand was en de herroepingstijd was verstreken konden wij niet alles verwijderen. Nu alles is opgelost kunnen wij je gegevens uit het systeem halen mocht je hier nog interesse in hebben. Met vriendelijke groet, Team Ticketveiling

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur010010