Klacht: kaartjes niet binnen

... op 16 maart 2013 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in oktober al tickets gekocht voor een concert op 23 maart in pardiso. Ik zou deze uiterlijk een week van tevoren via email binnenkrijgen, maar heb deze tot op heden nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

Kaartjes binnenkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets4U in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets4U een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets4U

Heeft op 20 maart 2013 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

We doen ons best om de kaarten hier zo snel mogelijk te krijgen. Echter zijn we hierbij wel afhankelijk van onze leverancier. Zodra de kaarten hier binnen komen sturen we ze uiteraard direct door!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tickets4U beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door