Klacht: Tickets K3 op tijd betaald, maar geannuleerd door Tickets Nederland

K3 op 16 september 2013 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tickets besteld voor het optreden van K3 in Den Bosch op 20 oktober aanstaande. Na een paar dagen kreeg ik een betalingsherinnering per mail met het verzoek om het bedrag van de tickets binnen 5 dagen over te maken. De dag nadat ik deze herinnering kreeg, heb ik het verschuldigde bedrag overgemaakt. De volgende dag om 9.15u kreeg ik een bericht dat de betaling was ontvangen en mijn bestelling gereed zou worden gemaakt voor verzending. 2,5 uur later krijg ik een mail dat mijn betaling te laat was en de tickets inmiddels aan iemand anders waren verkocht. Het bedrag was teruggestort op mijn rekening. Ondanks uitleg en het laten zien van de ontvangen berichten, blijft men voet bij stuk houden: ik was te laat met betalen en had dus pech. En nu mijn 3-jarige dochter teleurstellen….

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als Tickets Nederland zou toegeven dat ze fout gehandeld hebben en met een oplossing komen om de teleurstelling bij mij dochtertje weg te nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door