Klacht: Ticketmaster

EllenR op 08 november 2013 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij proberen als sinds 24 september een waardebon te verzilveren voor de Apassionata op 1 december. De website geeft iedere keer weer aan dat je geen losse stoel mag vrijlaten. Dit kan niet anders want om naast elkaar te kunnen zitten blijft er altijd een stoel over. Ticketservice is niet te bereiken vanaf het buitenland. Vakantieveilingen kan niet reserveren en ticketservice reageert niet op mails.

Gewenste Oplossing:

Dat wij twee kaarten thuis gestuurd krijgen zoals afgesproken, natuurlijk het liefs naast elkaar en niet tegen de verwarmingsbuizen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door