Klacht: tickets gekregen pas een uur voor vlucht

op 25 augustus 2016 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

op zondag 7/8 heb ik een vlucht geboekt via Pegasus, vlucht van 11/8 14:35. ik kreeg geen e ticket pet mail. op 8/8 heb ik telefonisch contact gehad met Pegasus klantenservice, zij gaven aan dat ik geen boeking heb, zouden het gaan regelen en hebben aangegeven dat ik volgende dag e mail zou krijgen. de volgende dag heb ik niets ontvangen, ik belde weer Pegasus, na veel uitzoeken zijden ze het is in orde je kan gewoon 11/8 naar Schiphol gaan. dat heb ik dus gedaan ik ben speciaal extra vroeg gegaan. omdat ik het niet helemaal vertrouwde. ik heb me op 11/8 11 uur proberen in te checken bij de balie Pegasus, maar ze hadden geen boeking. en ik moest echt gaan. dus heb ik maar snel een andere vlucht geboekt, via andere luchtvaartmaatschappij, wat ook nog mij extra geld heeft gekost. ik was veilig aangekomen op me bestemming, en tot mij verbazing zie ik dat ik een e mail van Pegasus heb ontvangen 11/8 om 13:23 dus een uur voor me vlucht krijg ik mij e ticket, terwijl ik van 11 uur tot 12 uur bij de balie van Pegasus was om wat te regelen en zij gaven aan dat ik geen boeking heb.
dus heb ik een brief verstuurt naar Pegasus met alle info. inmiddels al twee keer brief verstuurd en ik krijg geen reactie.

ik ben tevreden als zij mij ticket terug betalen en om het goed te maken ook het verschil van het bedrag dat ik extra moest betalen, omdat ik gedwongen werd andere vlucht te nemen.

(ik kon geen meerdere bestanden toevoegen)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miladabdo