Klacht: Tickets gekocht, prijs verhoogt en nog geen tickets gekregen

op 08 juli 2019 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kochten tickets voor Calais – Dover, na 2 dagen nog geen bevestiging ontvangen en gebeld. Na een hele dag naar wachtmuziek te luisteren eindelijk iemand aan de lijn gehad die vertelde dat de prijs verhoogt was waardoor het ticket niet bevestigd kon worden. Daarna viel de lijn weg, twee uur later belde ze terug met de boodschap: bijbetalen of cancelen. Bijbetalen moest gebeuren binnen de 10 minuten en dan zou ze terugbellen om te bevestigen. Bijbetaald maar niets meer gehoord.

Gewenste Oplossing:

Extra geld terug en plaats op de boot die ik heb geboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TineVdV