Klacht: tickets en abonnementen

op 31 mei 2021 over Safaripark Beekse Bergen in de categorie Attractiepark

wij willen een abonnement maar als je wil gaan gaan eerst de tickets voor .je mag dan alleen gaan als je een ticket koopt dus jullie troggelen extra geld van de mensen af daar klopt niets van .b v een gezin met 4 kinderen willen een dag gaan op hun abonnement en als het vol zit voor de abonnement houders dan moeten ze maar een ticket kopen dit is gister 29 mei voorgevallen dat kan toch zo niet zijn dat kan een gezin met 4 kids toch niet betalen.en zoals ze behandeld werden dat was schandalig ,als ze meer wilde weten moesten ze maar een strehtsbedje opzetten ,en ze ging de deur op slot doen.met uiteindelijk verdrietige en boze mensen en kinderen.

wij willen een abonnement

het personeel mag wel een opleiding krijgen.exuses aan die mensen en zeker een tegemoedkoming voor het hele gezin.dit mag niet meer voorvallen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Safaripark Beekse Bergen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Safaripark Beekse Bergen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Bernaerts