Klacht: tickets die niet bestaan en een klantenservice om te huilen.

op 15 februari 2018 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

isteren moest ik tickets hebben voor amsterdam naar lissabon. de tickets die goedkoop leken te zijn bestaan niet. telkens als ik wilde boeken kreegn ik bij diverse airlines ticket biet aanwezig zie alternatief. ik vervolgens alternatief gekeken. en ja hoor ticket niet aanwezig zie alternatief. vervolgens callcenter gebeld. 4 keer tijdens gesprek opgehangen. 1 keer kon ik de dame niet eens verstaan zo een sterk antiliaans accent was vreselijk.

uiteindelijk bij vliegtickets.nl gekeken. daar waren de tickets wel duidelijk aanwezig en niet de lokkertjes die cheaptickets plaatst.

in mijn optiek is cheaptickets een slechtw organisatie die klanten lokt met goedkope tickets die niet bestaan en een klantenservice die om te huilen is.

nooit meer cheaptickets for mij. deze klacht komt tevens op twitter facebook en beoordeling.nl als okk google beoordeling.

fake tickets truuk weghalen
excuus
en verandering van klantenservice ib vermoedelijk antillen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awolvetang