Klacht: Tickets betaald via ideal, maar geen bevestiging/reservering

op 04 juli 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april hebben wij 2 retour vliegtickets geboekt naar Turkije bij pagasus airlines, en dat is prima verlopen. Betaling gedaan en gelijk daarachteraan kregen wij de mails met bevestiging en reservering.
Nu hebben wij een week geleden weer 2 tickets geboekt omdat wij onverwachts met meer gezelschap gaan. Ook weer hetzelfde gedaan zoals in april. Maar tot op heden helemaal niks ontvangen. Meerdere keren gebeld met Pegasus, maar worden hier niks wijzer van. Worden eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Er is betaald en afgeschreven van de rekening en verstuurd naar de rekening van Pegasus. Maar zei zeggen dat er geen reservering is. Terwijl de bank waarvan de rekening is afgeschreven alles op
Mail heeft staan en doorgestuurd heeft. Hoe kan dit nu opgelost worden?

Mvg Nicole kivits

Gewenste Oplossing:

Als onze tickets beschikbaar zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolekivits