Klacht: Tickets

op 05 mei 2016 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga volgende week naar de toppers en heb mijn tickets ontvangen via de mail. Ik heb extra geld betaald om de tickets via de post bezorgd te laten worden maar dat is niet gebeurd.
Nu wil ik de tickets voor volgende week uitdraaien, kan ik de stoel rij-nrs etc niet goed zien omdat deze van het ticket afvallen bij het printen. Gelieve uw hulp hierbij om het op te lossen en zorgeloos naar de Toppers te gaan..

Gewenste Oplossing:

Als ik de tickets leesbaar in handen heb,
Zodat ik en mijn moeder en zussen gerust kunnen gaan genieten v d toppers..

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rang1tickets

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rang1tickets over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rang1tickets nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nwjvanprooijen