Klacht: Ticket voor wedstrijd van het Nederlands Elftal

op 28 april 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wederom wordt op de site van Vakantieveilingen.nl tickets aangeboden voor het Nederlands Elftal. Wederom wordt er niet aangegeven aan welke zijde van het stadion je komt te zitten, iets wat ze voorheen wel deden. Ik heb hier al meerdere malen een klacht over ingediend bij Vakantieveilingen zelf en zou hierover bericht krijgen maar tot op heden heb ik nooit meer iets gehoord. Ik weet dat het niet mogelijk is om de persoonlijk stoelen te vermelden, maar zet er op zijn minst bij of het de lange of korte zijde van het stadion betreft. Nu breng ik een weloverwogen bod uit en blijkt dat ik op de korte zijde (achter het doel) zit, wat gewoon echt niet de leukste plekken in een stadion zijn, en als ik dat van te voren geweten had, had ik er nog geen euro voor over gehad. Onvolledige informatie en misleidend en het ergste, Vakantieveilingen.nl doet er helemaal niets aan.

Vermeld gewoon de zijde waar men komt te zitten en neem je klachten serieus. Ik ben een frequent gebruiker van Vakantieveilingen.nl en vind het totaal onbegrijpelijk dat ik een mail terug krijg (gekopieerde tekst die blijkbaar naar meerdere mensen wordt gestuurd) met verkeerde aanhef, geen antwoord op mijn vragen, en waarin wordt gezegd dat ik de voorwaarden niet begrijp. Jawel ik begrijp ze wel en heb ze gelezen maar ze zijn onvolledi!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 april 2017 om 16:13 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over de veiling van het Nederlands elftal.
Deze klacht hebben wij eerder van u binnen gehad en hierop al een reactie gegeven. Helaas is het onmogelijk om de vakken neer te zetten in de veiling omdat dit per veiling verschilt. Dit wordt duidelijk in de veiling neergezet en dan heeft u dus de keuze om mee te bieden en gokken op een goede plek of de kaartjes te kopen bij de KNVB en dan zelf de plekken te kiezen. Wij zijn een veilinghuis en krijgen de plaatsen aangeboden en helaas hebben wij geen inzicht in de vakken.

Het spijt ons dat wij u hiermee niet kunnen helpen.

Larissa- Webcare-VV

Heeft op 28 april 2017 om 17:09 geantwoord

Snappen jullie nou nog steeds niet wat ik bedoel ? Ik hoef geen stoelnummer of een vaknummer!!! Vermeld gewoon lange zijde of korte zijde dan weten mensen wat ze maximaal willen bieden. Deden jullie vroeger ook! Pas je veiling aan of verplicht mensen anders niet te betalen! Biedt ze in ieder geval de mogelijkheid om na aankoop binnen 3 dagen (of van mijn part 1 uur) na het ontvangen van de plaats, van de koop af te zien. Zo voorkom je veel teleurstellingen. Ook wederom niet gereageerd op de vragen in mijn mail!!!

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat u niet akkoord gaat met de mededeling dat iets technisch niet kan. Helaas wordt het antwoord niet anders. U heeft de keuze om mee te gaan in hoe het nu gaat of de kaarten op een andere manier kopen. Het spijt ons oprecht dat wij u hiermee niet tevreden kunnen stellen. Met vriendelijke groet, Larissa- Webcare-VV

Alle klachten die gemeld zijn door bruise