Klacht: wie heeft zelf probleem voor maluma concert?

arika155 op 21 september 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

concert is volgde week 28.9.2017.kaartjes heb ik 3 maanden erden gekocht in juni. nu krijg ik mail dat ze hebben geen kaartjes van leverantie en kan zijn dat 3 uur voor de concert kunnen kaartjes krijgen ??? dat is een groot vraag nog of we ze nog wel krijgen kunnen gaan !? heb iemand zo ervaring? mail me dan [email protected]

Gewenste Oplossing:

ik zou blij zijn als ik kan naar de concert gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aurelia Gasparova,

We hebben een tijdje geen notificaties ontvangen van nieuwe klachten op deze website. Daarom nu een reactie via deze weg op uw klacht.

Helaas zijn we niet in staat geweest tijdig uw tickets te verzenden. Daarom heeft u van ons een restitutie ontvangen.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door