Klacht: Dragonforce

Twefty op 18 oktober 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni heb ik 3 kaarten besteld voor het concert vanavond in Eindhoven van Dragonforce. Ik zou heengaan met een maat van me uit Hoogezand en een dochter van een vriendin uit Eindhoven (ikzelf uit Oude Pekela).
Nu keer ik afgelopen vrijdag, (2 dagen na het afgesproken tijdstip van week voor aanvang) een mail met daarin de tekst dat ze er alles aan doen om me mijn 3 kaartjes op tijd te kunnen leveren. dit zou uiterlijk om 2 uur vandaag per mail bevestigd worden of ik ze nog krijg of niet. Daar zit je dan met een vrije dag te hebben genomen thuis af te wachten of je nog een leuke dag gaat hebben of niet. de kaartjes waren 45 euro per stuk plus 5 eurie service kosten per stuk. We hebben er alle 3 een dag vrij voor moeten nemen. Bij mij werd vrij nemen al vrij moeilijk aangezien we een week achterlopen op het werk en we geen extra mensen erbij kunnen krijgen. Zware domper dus als ik morgen weer op me werk kom en ze vragen hoe was het feestje.
Staat er ook gewoon doodleuk in het mailtje: wij hopen dat u vertrouwen in ons blijft houden. Nou ik kan 1 ding zeker stellen aangezien ik geregeld naar concerten ga. Via deze site zou ik nooit meer iets bestellen. Ik raad het dus ook af bij iedereen die ik ken. Beetje reclame lopen maken met kaartjes die je niet eens hebt of uberhaupt niet kan leveren. Wat een JOKE. Echt te zielig voor woorden. ik kreeg zojuist om 13:42 de laaste mail binnen dat de order gecancelled is. hier hebben ze het ook over en ik citeer:

Tot onze grote spijt krijgen wij de kaarten voor het bovenstaande order niet meer geleverd van onze leverancier. We hebben al onze leveranciers geraadpleegd om vervangende kaarten voor u te kunnen vinden. Helaas is dit ons niet gelukt. Hierdoor zijn wij genoodzaakt uw order te annuleren.

Hoezo vervangende kaarten? Of je geeft gewoon toe dat je iets aanbied wat je niet waar kunt maken en wees er eerlijk over. Of je haalt die site gewoon uit de lucht. de kaarten waren origineel 26 euro per stuk en zij verdubbelen het bedrag. Ik heb er geen woorden voor. mijn dag is naar de knoppen. hele tijd voor niks gewacht. 2 bekenden moeten teleurstellen. En bedankt tickettribune.

Gewenste Oplossing:

Als ik wel heen had kunnen gaan pfffft
Al die tijd in onzekerheid moeten wachten is niet goed voor een mens.
Was dit goed gegaan had ik erover nagedacht vaker met hun in zee te gaan.
En dan ook wel hun aanbevolen bij vrienden en familie.
Bij deze zijn ze een grote kans om hun klanten bestand uit te breiden misgelopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

6 jaren geleden - Beste meneer Zijl, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is, onze excuses hiervoor ook. TicketTribune is een professionele wederverkoper van tickets en is gespecialiseerd in de wederverkoop van (uitverkochte) concerten en evenementen. TicketTribune biedt tickets aan voor sportwedstrijden, concerten, evenementen, toneel-, musical- en cabaretvoorstellingen. TicketTribune koopt de kaarten in via door haar erkende handelaren en leveranciers. Ook koopt TicketTribune kaarten van particulieren, zoals u. Op het moment dat u een order plaats bij ons op de website gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden, hier in staat dat wij voor 14:00 uur in de middag op de dag van aanvang de klant uitsluitsel geven over de kaarten die de klant heeft besteld. Daarnaast hebben wij een aankoopgarantie, aangezien wij de kaarten niet hebben kunnen leveren zullen wij het volledige aankoopbedrag retourneren naar de rekening van herkomst. Met vriendelijke groet, Tickettribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Zijl,

Uw klacht is nog steeds openstaand op deze website en daarom ronden we dit bij deze graag af.

Nogmaals onze excuses dat wij u niet tijdig tickets hebben kunnen verzenden voor Dragon Force. U heeft inmiddels een restitutie ontvangen.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door