Klacht: buiten proportionele kosten in rekening gebracht

michele thole op 11 maart 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

ik heb 2 kaarten besteld voor een concert op 2 juni in Bitterzoet, Amsterdam, van Declan McKenna. Deze kaarten kosten op de site van Bitterzoet per stuk 15,- plus 2,- admi kosten.

Tickettribune heeft mij per ticket 35,- in rekening gebracht, plus 15,- service kosten

Ik ben tevreden wanneer Ticket tribune de ticket kosten terugbrengt naar de werkelijke ticket kosten, zijnde 15,- per ticket, in plaats van 35,- per ticket.

Met andere woorden, ik ben tevreden wanneer Tickettribune mij 40,- terugbetaalt.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

5 jaren geleden - Beste mevrouw Thole, Uw vraag omtrent de prijzen van TicketTribune beantwoorden wij graag voor u: De prijs op de kaart is de reguliere verkoopprijs en deze prijs is inderdaad niet de prijs die wij hanteren. TicketTribune is een commercieel bedrijf. Uw tickets worden niet alleen ingekocht bij officiële verkooppunten, maar voornamelijk bij door ons erkende handelaren. Deze handelaren leggen hun marge op de tickets en TicketTribune maakt daarnaast o.a. advertentiekosten voordat de klant een ticket aankoopt. Zowel door deze kosten als door de marktwerking van vraag en aanbod komt de prijs tot stand. Indien een evenement heel populair is gaat de prijs omhoog en kan de klant soms veel meer voor een ticket betalen dan de nominale waarde die op het tickets vermeld staat. Andersom kan ook: de marktwaarde is sterk gedaald en een ticket wordt mogelijk onder de nominale waarde verkocht. Dit alles staat ook aangegeven op onze website en nogmaals duidelijk vermeld in onze algemene voorwaarden. Wij raden u aan onze algemene voorwaarden nogmaals door te lezen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 15:55 geantwoord

Beste mevrouw Thole,

We zien dat uw klacht nog steeds openstaand is en ronden deze bij deze graag af. Nogmaals onze reactie van 13 maart:

Uw vraag omtrent de prijzen van TicketTribune beantwoorden wij graag voor u:

Wij raden u aan onze algemene voorwaarden nogmaals door te lezen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door