Klacht: Bestelde (en betaalde) tickets voor 24e – levering onzeker

Slopsema1 op 21 november 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Bij Tickettribune heb ik in maart 2016 tickets besteld voor het concert van Waylon op 24 november. Tot mijn verbazing komt Tickettribune opeens met een mail dat de door mij bestelde kaarten misschien niet geleverd kunnen worden, maar dat we wel op de 25e kunnen gaan. Wij hebben ons zeer verheugd op dit concert en kunnen niet op de 25e. Als Tickettribune die kaarten kennelijk niet gereserveerd had, moeten ze die ook niet aanbieden.

Als de door mij bestelde kaarten voor het concert op de 24e 'gewoon' geleverd worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 22 november 2016 om 10:08 geantwoord

Beste heer Slopsema,

Helaas hebben wij de levering met daarin o.a. de voor u bestemde kaarten niet mogen ontvangen van onze leverancier.

Wij doen er alles aan om de problemen toch nog op te lossen en u de kaarten te kunnen leveren. Zodra daar nieuws over is zullen we dit aan u melden.

Slechts om u eventueel toch direct van dienst te kunnen zijn hebben wij de kaarten voor de 25e aangeboden, omdat deze wel voorradig zijn.

Het team van TicketTribune

Slopsema1

Heeft op 22 november 2016 om 19:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing. Dit is slechts een bevestiging van het probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door