Klacht: QR scande ticket niet

op 02 juli 2017 over Tivoli/Vredenburg in de categorie Concerthallen

Afgelopen avond was ik met een aantal vrienden bij Vunzige Deuntjes. Later op de avond ben ik samen met een vriendin naar de bovenste verdieping geweest, de Biergarten. Op het moment dat wij naar de roltrap liepen hebben wij geen stempel gekregen van de heer die daar stond. Wij waren ons niet geïnformeerd dat dit noodzakelijk was en het personeel had ook niks aangegeven. Vervolgens toen we terug naar de Ronda zaal wouden werd ons toegang geweigerd door dezelfde heer die ons de stempel had moeten geven. Hij had ons weer terug naar de ingang gestuurd waar onze kaartjes weer gescand moesten worden. Natuurlijk deden die het niet meer omdat die al eerder bij binnenkomst gescand waren. Ik heb aan de jongenman met de scanner duidelijk uitgelegd wat er precies gebeurd is en werd vervolgens heel bot te woord gestaan. Er werd geen enkel begrip getoont voor het feit dat dit niet mijn fout was geweest. Ik heb hem bewijs laten zien dat ik een sleutel van een kluisje heb en de ticket op mijn naam stond, waarna spottend op mij gereageerd werd. Ik heb hem netjes gevraagd wat hij mij adviseerde om te doen, aangezien al mijn spullen gewoon boven laten. Er werd weer bot gereageerd en het interesseerde hem niks. Vervolgens heeft de beveiliging ons uit de rij gehaald, heb ik nogmaals mijn verhaal gedaan, zijn onze kluisjes gechecked en mochten we weer naar binnen. Helaas was voor mij de avond niet meer zo leuk als het was en ben ik huiswaarts gegaan.

De jongen met de scanner heeft mij voor mijn gevoel als een stuk vuil behandeld en had mij uit zichzelf meer moeten helpen in plaats van botte antwoorden te geven en respectloos/spottend te reageren. Daarnaast had de jongen die stempels uitdeelde veel beter moeten opletten of iedereen een stempel had gekregen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tivoli/Vredenburg over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Felizzmaria